Домены .ru и .рф за 49 рублей в год. От аккредитованного регистратора.

Новини

Підписатися на RSS

Популярні теги Всі теги

Приватні автотранспортні компанії оновлюють автобусний парк для потреб міста

В неділю 15 січня 2017 року ТОВ "Міра і К" ввело в експлуатацію чотири нових автобуси вітчизняного виробництва. Всі машини пристосовані для перевезення пасажирів з обмеженими можливостями. За інформацією директора Миколи Шкургана, підприємство очікує найближчим часом на поставку ще чотирьох одиниць автобусної техніки. Загалом підприємством сплачено за нову техніку більше одинадцяти мільйонів гривень.

На автобусних маршрутах приміського і міжміського сполучення у Львівській області з 15 січня 2017 року діятимуть нові тарифи

На підставі постанови Кабінету Міністрів України №240 автотранспортні підприємства на автобусних маршрутах загального користування Львівської області у приміському та міжміському внутрішньо-обласному сполученні у другій половині січня 2017 року вводять в дію нові тарифи на перевезення пасажирів і багажу.

На маршрутах міжміського сполучення тариф зросте на 10-12 відсотків . Мінімальна вартість проїзду становитиме 5,00 гривень. Вартість одного пасажиро-кілометра 0,52 -0,53 гривні з врахуванням ПДВ (20%) та страхового збору (3%).

На приміських автобусних маршрутах внутрішньо-районного сполучення автотранспортні підприємства,

які обслуговують ці маршрути, розраховуватимуть тариф індивідуально щодо кожного району окремо.

Починаючи з 11 січня до 14 січня районні державні адміністрації організовують проведення

громадських обговорень тарифів на проїзд в автобусах приміського і міжміського сполучення.

НИЖЧЕ РОЗРАХУНОК ТАРИФУ, ЯКИЙ ПРОВЕДЕНО НА ОСНОВІ ЗАТВЕРДЖЕНОЇ НАКАЗОМ  МІНТРАНСУ УКРАЇНИ №1175 ВІД 17.11.2009 РОКУ МЕТОДИКИ РОЗРАХУНКУ ТАРИФУ НА ПОСЛУГИ ПАСАЖИРСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ТРАНСПОРТУ.

На міжміських і приміських внутріобласних маршрутах вже в січні діятимуть нові тарифи

За два роки, що минули після введення в дію тарифів на перевезення пасажирів автобусами у приміському і міжміському внутріобласному сполученні, суттєво зросли характеристики складових тарифу. Особливо щодо дизельного пального, запасних частин і впровадження з нового року подвоєної ставки мінімальної заробітної плати.


СТАТТІ ВИТРАТ             2015         2016           РІСТ

                                       (грн)         (грн)           %

МОТОРНІ ОЛИВИ           52,73        63,86         21,11

ЗАПАСНІ ЧАСТИНИ

(на 1 Км пробігу)             0,77         0,92           19,48

ПАЛЬНЕ*                        18,74        21,32          13,77

АВТОШИНИ                     2701        2921           8,15

ТРАНСМІСІЙНІ ОЛИВИ   54,33       56,99          4,90

МІНІМАЛЬНА З/П            1600        3200           100,00


*Вартість дизельного палива з початку грудня 2016 року поступово зростає.

В окремих областях України вже сьогодні впроваджено нові тарифи на перевезення пасажирів автобусами загального користування.

Перевізники Львівщини з 12 січня 2017 року впроваджують нові тарифи на міжміських та приміських внутріобласних маршрутах.

На міжміських автобусних маршрутах вартість одного пасажиро-кілометра зросте на 10 % (при мінімальній вартості проїзду 5 гривень).

На приміських внутрірайонних автобусних маршрутах впроваджуватиметься зональний тариф (при мінімальній вартості проїзду 5 гривень).


ЛОВ ВГО «ВААП».

Почали громадські обговорення нових тарифів на приміські та міжміські перевезення.

Перевізники Львівщини відкривають громадські обговорення нових тарифів на приміські та міжміські перевезення. Нові ціни можуть з'явитися із 10-го січня. Тариф, ймовірно, зросте на 30-40%. Пільгові перевезення відбуватимуться як звично до кінця березня. Відтак перевізники регіону очікують, що почне працювати пілотний проект монетизації пільг на Львівщині. До 30 січня місцеві ради мають прорахувати об'єм компенсацій пільговикам у своїх бюджетах. Перевізники сподіваються на розуміння з боку органів державної влади, зокрема Львівської облдержадміністрації.



Спростування інформації про транспортну кризу

Деякі політики і ЗМІ регіону поширили абсолютно неправдиву інформацію, начебто після Нового року можлива повна зупинка громадського транспорту Львівщини. Зазвичай Асоціація перевізників Львівщини повні нісенітниці не коментує. Однак зробимо виняток, зважаючи на активне поширення заяви й інтерес мешканців області. Отож, коротко: із першого січня 2017-го року автобуси й далі їздитимуть. Мабуть, це й усе, що варто знати щодо так званого "транспортного колапсу", яким лякають

Пільгові перевезення: готують нараду в Києві

Ініціатива Львівського обласного відділення ВГО "ВААП" і Обласної

організації роботодавців "Укравтотранс - Львів" про проведення

всеукраїнської наради щодо вирішення проблеми пільгових перевезень підтримана в Києві. Маємо сподівання, що премєр-міністр України не забариться скликати тематичну нараду. І буде врешті поставлено крапку щодо пільгових перевезень у громадському транспорті.

6-го грудня - День Збройних сил України


6-го грудня - День Збройних сил України. Асоціація перевізників Львівщини приєднується до усіх привітань військовим! "Хай Бог і Україна бережуть наших вояків, що тримають мирне небо для нас, - вітає голова Асоціації Іван Велійка. - Ми ж своєю чергою маємо завше пам'ятати, хто стоїть горою на фронті. Хто не злякався і вийшов проти ворога. Хто впав у полі чи поклав своє здоров'я за Україну. І не тільки пригадаймо усіх героїв, але й докладемо зусиль, щоб про них не забували!"

(фото із сайту Міноборони України) 

Додаткова інформація щодо роботи транспортної галузі регіону взимку і тарифу на перевезення

Заява перевізників Львівщини про те, що вони не гарантують безперебійної роботи взимку, буквально "підірвала" медіапростір регіону. Обурювалися і люди в соцмережах. Водночас, як це не прикро, перевізників просто неправильно зрозуміли. На зустрічі керівники Асоціації перевізників Львівщини, автотранспортних підприємств та профільної профспілкової організації заявою про роботу громадського транспорту прагнули наголосити, що перевізники Львівщини готові на 98% забезпечити регулярну роботу транспорту взимку. Проте варто зазначити, що перевізники не чистять шляхи від снігу, не прибирають вулиць, не посипають дороги піском.

Усе це - робота дорожніх і комунальних служб області та міста. Звичайно, що автобуси їздитимуть – однак якщо це буде безпечно насамперед для пасажирів. Хто відповідатиме за нещасні випадки, ДТП і, не дай Боже, смерті людей в автобусах на слизьких дорогах? Запитання зовсім не риторичне.

Не менший ажіотаж викликала і заява перевізників щодо ПРОГНОЗОВАНОГО підвищення тарифів.

Ще раз пояснюємо: не ідеться про найближчу перспективу. Однак якщо ростимуть найбільш вагомі складові тарифу (насамперед ціна дизельного пального, курс гривні до долара США, мінімальна зарплата), то логічно постане й проблема підняття тарифів на перевезення. І тут не місце для популістських криків. Адже чи не постійно дорожчають, до прикладу, продукти харчування без покращення їхньої якості. Чомусь не бачимо протестів проти цього під супермаркетами чи магазинами. Звичайно ж, перевізники, як і завжди, утримуватимуться від підвищення тарифів до розумних меж, розуміючи соціальну значимість такого кроку. Водночас наголошуємо: у всіх транспортних проблемах мала би дати лад влада.

Галузь потребує термінового реформування і наведення ладу. Це власне і є прерогативою влади. І, звичайно ж, у встановленні порядку і однакових правил гри на ринку перевезень найбільше зацікавлені самі перевізники.

Зустріч голови Асоціації перевізників із очільником Львівщини

22 листопада 2016 року відбулась робоча зустріч голови правління Львівської організації роботодавців автомобільного транспорту "Укравтотранс - Львів", голови Львівського обласного відділення ВГО "ВААП" І. Велійки із головою Львівської обласної державної адміністрації О. Синюткою. Під час зустрічі обговорили кілька запитань, які турбують перевізників Львівщини: Зокрема:


Про виконання меморандуму від 20 квітня 2016 року, який передбачав часткове врегулювання проблеми пільгових перевезень у 2016 році та шляхи вирішення на 2017 рік. Домовились про спільні дії для отримання урядового погодження щодо впровадження на території Львівської області пілотного проекту із монетизації пільг на послуги громадського транспорту з 01.01.2017 року.



Про врегулювання питань роботи автобусних станцій щодо обслуговування приміських і міжміських автобусних маршрутів та автобусних маршрутів, які обслуговують курорти.


Голова правління ЛООРАТ "Укравтотранс" зауважив, що після

останніх кроків ЛОДА щодо скасування конкурсу на окремі об’єкти і тривалої відсутності реагування на порушення окремими перевізниками , які працюють з АС 8, з’являється думка про надання певних привілегій окремим перевізникам. Голова обласної державної адміністрації запевнив, гарантує свою підтримку всім автотранспортним підприємствам області. За умови, якщо вони виконують договори і встановлені правила. Винятків не робитиме нікому, не дивлячись на заслуги. Хто не хоче дотримуватись правил поведінки на ринку перевезень, змушений буде шукати іншу роботу. Синютка запевнив: у Львівській ОДА нема "своїх" і " чужих".


Про вплив на тарифну політику встановлення з 01.01.2017 року мінімальної зарплати на рівні 3200 гривень та необхідність перегляду


тарифу. О. Синютка запевнив що готовий розглядати всі пропозиції щодо перегляду тарифів, якщо вони обгрунтовані. Домовились, що автотранспортні підприємства зроблять прогнозовані розрахунки вартості проїзду, зведуть всі розрахунки і нададуть відповідним службам ЛОДА для вивчення.

 

Перевізники Львівщини в особі голови Львівського обласного відділення ВГО "ВААП" І. Велійки відзначають, що розмова носила конструктивний характер. Транспортники сподіваються на позитивні результати щодо вище названих проблем.

День автомобіліста почали відзначати водії Львівщини

У своє професійне свято перевізники підсумували роботу за рік та нагородили колег. Водії маршруток хотіли би вдячніших пасажирів. А ще рівних та не аварійних доріг. Іван Велійка, голова організації роботодавців автомобільного транспорту "Укравтотранс-Львів": "Це важка і відповідальна робота. Кожен водій, який виходить на роботу, відповідає за десятки людей, які одночасно їдуть в одному автобусі".